18/06-09

Igår mådde jag äntligen lite bättre!
Vi har kommit fram till att det var pollen
och de trodde även dom på sjukhuset.
Så nu under 2 veckors tid har jag varigt
inte varigt sjuk utan pollen har gjort mig
helt snuvig , svårt att andas , de kliar överrallt
men de känns sjukt bra att veta att de inte är
något som smittar iallafall! Det ända jag känner
just nu är att jag har lite ont i halsen eftr allt hostande
men men de går ju över !!
Så nu har jag en akutmedicing som man drar
in om man får svårt att andas och tabletter, så
nu ska jag nog kunna rädda sommaren!


+ Mår bättre har dock lite ont i halsen...
+ Fint väder ute idag
+ Jag och syrran ska nog sticka till cnter syd och handla ...
+ Fick noppat mina ögonbryn igår så slipper idag
+ Jag tänker skicka ut yttligare 3 ansökningar idag
+ Morgoon är det midsommar !


- vet inte vad jag ska handla till marcus ;(


Ja livet kan verkligen gå upp och ner , vissta stunder
i livet vill man bara ge upp , andra stunder hoppas man på
kommer vara livet ut , men lär sig så mkt genom att verkligen
"leva livet" och inte bara se bakåt, jag har fantastiska vänner
som verkligen finns där och som verkligen förstår mig ,
vänner som jag kan öppna upp mig helt för och har
förtroendet för , vänner som förstår om något skulle komma
ivägen , vänner som alltid finns där för en. Och en underbar
pojkvän som verkligen älskar mig , som antagligen aldrig skulle
svika mig , som jag antagligen kommer skaffa en liten familj med.
Ja , Livet är underbart , och livet har sina nedgångar.. Men man ska
aldrig ge upp hoppet, då hade jag inte funntis här idag!
ta vara på varige dag i ditt liv , för som alltid sagt , morgondagen
kanske aldrig kommer att dyka upp
! Love <3


Kommentarer
Denna gulliga kommentar skrevs av: Madde

ja visst har hon :D, jag längtar oxå till på måndag... ja kom vid 11 halv 12 som du brukar :)

Puss my love <3

2009-06-18 @ 23:28:05
URL: http://martinmmitthjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0