18/06-09 kväll

Idag har vi ändrat om hela vårt kök och det blev så mkt mysigare!
Det tog jätte lång tid så det blev middag vid 22:15... det är inte
en normal tid hos oss , vi brukar äta vid 17.00-19.00 .

ja imorgon är det midssommar och jag har varigt på center syd
idag med mitt glatta humör och handlade en jätte fin klänning
på Gina Tricot för 249:- och den är så fin , den ska jag ha på mig
imorgon hela dagen och kvällen. Sen handlade jag också en
sak till marcus , och jag har kommit på värsta iden ! =D

nej nu ska jag gå ner till marcus och sen ska vi väl lägga oss.

Älskar marcus Biosca <3

Kommentarer
Denna gulliga kommentar skrevs av: Madde

Tackartackar, ja det skall vi göra... YeY, Men bara så att du tänker på det, Martin har ju semester nu i 3 veckor, Så han kommer vara hemma imorron :), Puss LOVE <3

2009-06-21 @ 13:27:23
URL: http://martinmmitthjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0