17/06-09

hej hej alla glada människor!

idag mår jag bättre , har varigt lite krasslig nu
i 2 veckors tid.. men det är nog för den förbaskade
pollen som är i luften nu. jag som så många är
gräspollenalargisk ! Det är bara att bita ihop nu över
sommaren och se glad ut ! har missat studenter
och det är jag mindre glad över .. men jag ville inte
sitta där och hosta och kräkas... nej för tusan!


+ Jag har spelat the sims 3
+ jag är på bra humör
+ jag mår så mkt bättre
+ jag har skickat ut 25 st ansökningar till butiker
+ jag har ätit kladdkaka som mamma o marcus bakade igår
+ jag ängtar tills midsommar !
+ jag älskar min marcus
+ jag har undrbara vänner

nej nu ska jag kolla era bloggar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0