16/06-09


+ Att jag ska ta det lugnt idag ..
+ Jag ska spela the sims 3


- Det var inte bra att jag gick igår ,
- har svårare att andas på ena lungan
- Pollen tar kål på mig
- kan inte träffa nån idag =(
- jag ska inte cyckla mera när det är sommar
- jag hostar hela tiden !
- Jag vill bli frisk nu , men de kommer ej bli så snabbt.

Igår var jag ju hos madde som jag skrev tidigare i min
blogg. Jag hade det jätte mysigt som vanligt när jag
träffade henne. Tyckte bara att en sak var lite onödig
igår , (inte madde då asso) ,
nej nästa gång vi ses vill jag nog baka något så jag lär
mig så jag kan göra det sj sen när jag flyttar!

Här kommer ett foto på maddes underbara dotter
amanda !


Idag blir det att bara ta det lugnt så att jag kasnke inte är
så här när det blir midsommar ! UCH NEJ !
Hoppas att jag blir bättre snarast !!!
10/6-08 den bästa dagen i mitt liv

Kommentarer
Denna gulliga kommentar skrevs av: Madde

Nej men det känns ändå som mitt fel, Ja det e väl klart att jag vill ses på måndag, Alltid mitt hjärta, Jag älskar dig oxå sjukt mkt, Aldrig att jag har haft en så bra vän som dig och jag kommer aldrig heller att få det, Du är och förblir för alltid min bästaste bästa vän <3 K Ä R L E K <3

2009-06-17 @ 15:45:41
Denna gulliga kommentar skrevs av: milla

Hej!

Förlåt att jag inte svarat tidigare, men allt har varit full rulle.. sjuk, mycket på jobb och lite jobbigt överallt. Jo det var verkligen år sedan vi träffades, och jag hoppas det blir ändring. Kan vi inte se en kväll framöver vad vi hittar på med? Och befinner du dig på rotan så bara slå en signal eller kom upp:)

2009-06-17 @ 16:35:40
URL: http://millahelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0