14/06-09

hej alla glada bloggläsare !

idag har jag och marcus och mamma varigt på Ikea
i malmö och kollat på saker. jag tyckte att det var länge sedan
sist jag var där och ville därför dit och utforska!!
Jag och pappa har även skrivigt cv till 25 butiker, men vi har
skrivigt många annorlunda så det tog sin tid. =D men nu är
det klart och jag hoppas verkligen att någon vill anställa mig
på heltid eller 75 %. Aja...

Jag hittade 6 st stora caffe muggar (vita)
och 2 st tee koppar och 2 fat till ( sart & blå )
Allting blev 177:- , rätt dyrt... men aja de är ju till
lägenheten och jag bara längtar tills jag kan flytta !


Marcus hittade ett underlägg till nikki (hans hund) så
hon inte kladdar ner golvet när hon äter.

Och mamma hittade mkt , ljus, glas ja jag kommer inte
ens ihåg allting.

Imorgon skulle egentligen min underbara kompis madde
komma hit men det blir lite smidigare jus imorgon om jag
kommer till henne ist. Så jag ska väl dit vid 11-12 tiden.
Så tycker jag att vi ska gå till blåbageriet och handla lite
bullar eller nått.

Hon är verligen en sann vän, hon ställer upp och vill gärna träffas ofta och vi har alltid skit
roligt tsm, båda har samma humor och vi är väldigt lika i vissa tillfällen.
Folk har börjat att till och med kalla oss för syskon... så vi måste ju vara lika på något sätt.

Kommentarer
Denna gulliga kommentar skrevs av: Storasis <3

Ja men det är ju sant allt som står där ju :)

Du är och kommer för evigt att vaa min "lillsis" och min bästa vän ,Det finns det inget i världen som kan ändra på , Ja klart att vi kan vara hos mig och visst får du komma vid 11-12 tiden, Du är alltid välkommen hem till mig precis när du själv vill gumman <3 puss, L O V E <3

2009-06-14 @ 23:39:17
URL: http://martinmitthjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0