13/6 - 09

hej hej alla små glada saker där ute !
Idag är det iallafall sol ute men var tar sommaren
vägen ? Jag blir så ledsen faktiskt... jag hade tänkt
att sola och bada mega mkt! Hoppas att vädret blir
bättre.

Vilket hår tycker ni att jag passar bäst i ?
Jag tycker det jag har nu men de e intressan
att se vad andra tycker såklart ! Va helt ärliga =)


Här är jag mega mega blond och långt hår


Här har jag typ mörkare hår med ljusa slingor i


Här har jag ljustare hår ! Slinor

Här är håret folk tycker jag passar bäst i , brunt med lockar.


Eller detta hår som jag har nu !
Det är uppklippt och jag var tvungen att ta mkt på topparna
och det är typ svart nu. Denna frisyren tycker många om.



Vad tycker ni ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0