13/6-09 kväll


+ Älsklingen och jag har myst hela dagen
+ Vi åt en jätte god middag här hemma hos mig
+ Jag har 3 papper med ställen jag tänker söka jobb på
+ Jag mår lite bättre idag men tänker bara ta det lugnt
+ Det var ändå 25 grader i solen idag , men de blåste
+ Jag har tänkt på att jag har väldigt underbara vänner


- har lite små ont i halsen
- har inte kunnat gå på vissas studenter har inte velat smittas
- Ingen solardag
- Får ta det lugnt hela dagen imorgon också

hej alla underbara läsare !
Idag har varigt en väldigt lugn dag och det har faktiskt
varigt skönt , har lite små ont i kroppen men det går väl
över hoppas jag. Idag har jag ätigt en underbar kladdkaka
med mint i som min underbara mamma har bakat till oss
här hemma. marcus har varigt här hela dagen och vi har
myst snackat och tittat på tv tsm och bara tagit det lugnt.
Nu har ju dom flesta tagit studenten (Stort Grattis) och
många har sommarlov nu. Så förhoppningsvis så blir
det mkt träffande nu i sommar. Bada och kanske sticka
iväg och campa och mysa.
Jag och stora sis ska iallafall fler gg till sjöarna och bada
och sola, jag blev faktiskt brun nu sist vi var där. Men färgen
börjar verkligen att åka av. Nej solen , kom fram nu igen.
Eller vad säger du madde ?
Nej nu ska jag gå och titta på film och äta chips
och mysa med min underbara älskling!

Detta är jag och madde när vi umgås <3

Kommentarer
Denna gulliga kommentar skrevs av: Anonym

Du är väl bara fö goo du ju, Verkligen en otroligt söt & gullig bild du har hittat på oss <3, Ja klart att solen måste komma fram nu så at vi kan både bada och sola :) <3

2009-06-14 @ 10:24:26

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0