10/6-09 = 1 år idag med baby <3

Åhh idag är det 1 år sedan han klev ut ur bilen
med en ros i handen och så kryssade jag i ja
så blev det jag och han, jag har aldrig varigt så
här lycklig innan och det är inte bara som jag skriver
för att alla andra fjortisar skriver så för att det ska
verka som äkta kärlek, utan det är detta !

Under 1 år har vi hittat på =
- varigt och campat
- sätt tina turner i stockholm <3
- Kollat på drag race tsm i malmö
- åkt till olika resturanger och ätit gott 
- kollat på bio mkt 
- haft mysiga hemmakvällar över helgen
- badat tsm i karlslundsbadet
- Jag har varigt med och träffat hans släkt
- han har träffat min släkt
- varigt i barsebäckshamn och njutigt av solnedgången några gg<3
- fiskat tillsammans på kvällarna ,
- legat i hängmattan och snackat skit <3
- varigt och sätt Europe , Deep purple
- stöttat varandra
men andra ord vi har gjort jätte mkt roligt tsm och även inte
hängt varandra i hälarna hela dagarna, jag är mkt med vänner
och han med och jobbar, jag älskar mitt liv med marcus <3

Här kommer lite bilder genom 1 året <3

Här hade vi varigt tsm i 3 dagar ! <3

Jag säger bara sann kärlek <3

looooove yoooou honey <3


Jag älskar marcus biosca som ingen annan !
Du är verkligen mitt allt marcus <3

Kommentarer
Denna gulliga kommentar skrevs av: Malin

Grattis till eran 1års dag :)

2009-06-10 @ 20:59:19
URL: http://maalinakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0