Vilket himmla väder :(

Idag träffade jag Pia som ville få med mig så jag hade öppnat
ett eget företag men jag nappade inte...

Idag har jag träffat madde och det var sjukt länge sedan jag träffade
henne, hon bor just nu i Ystad och hon var här i Kävlinges komun så
vi passade på att träffas en stund, det var mkt roligt att träffa henne igen.
Hon kanske kommer ner nästa vecka då ska vi kanske ses igen.



Efter att jag hade snackat med hon dära Pia så stack jag
ner till Måsängen och slappade i 1 h. Det var verkligen
super duper skönt att bara sitta och inte göra någonting
alls, jag satt först på en bänk och sedan gick jag ut på
bryggan för att lyssna på vattnet. Sen vid 16.00 kom
älsklingen också. Så nu har vi varigt och ätit på
Sibylla och nu sover han... och jag vet inte rikigtit vad jag
ska göra, men jag löser nog det =D .

En ful bild ->


BYYEEE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0