Torsdag torsdag torsdag . . .

Idag vaknade jag klockan 10.00 och gick upp för att göra vid mig , men jag
tog bara på mig mjukis och ett linne och tjocka strumpor och benvärmare.
Sen så stack jag och mamma och hämtade madde och hennes undebara
dotter amanda , det första jag och madde gjorde var och pregade i oss en
kladdkaka med glass till, mumsigt som tusan , sen tog mamma barnvagnen
och gick med amanda en långpromenad så badade jag och madde i våran
pool, det var jätte kul faktiskt och vi gjorde många roliga saker , som virvelvinden
och olika övningar med badbollarna. Sen satt vi under tarassen och snackade
och tittade ut när det vräkte ner med regn.
Sen kom mamma tillbaka efter långrundan sen satte vi oss och tittade på tv
och amanda somnade , det gjorde madde också en liten stund och det såg
jätte mysigt ut när dom låg där och nannade , så jag forstatte titta på tv och
sen vaknade hon eftre en stund. Sen har vi ätit pasta med köttbullar och haft
tea team. Det har varigt en underbar dag med min bästa vän madde. Vi ska
ses på måndag igen och jag ska prata med Kimberly om inte vi 3 kan träffas
nästa vecka någon dag och ha en picknick med deras barn.

Imorgon så blir det att ta det lugnt till Marcus kommer hem från jobbet sen
får vi se hur våran helg ser ut. <3
Sen ska jag skriva in mig i arbetsförmedlingen igen och jag vill verkligen ha
ett jobb nu som jag kan utväcklas med och trivas med så jag kan flytta
hemifrån och stå på egna ben och ta mig till jobbet varigt dag och tjäna
egna pengar. Jag längtar verkligen.

Nu ska jag titta på en film. Bye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0