Tisdag

Idag vaknade jag vid 13.00 och var helt utvilad, jag har haft det svårt att sova inatt
och jag vet inte varför , kanske för att det har varigt mkt varmt och klibbigt.
Nu sitter jag vid datan och tittar runt lite bland andras bloggar och bdb.
Snart ska jag gå ut och bre mig en macka och ta kanske ett glas Oboy.
Jag är lite sugen på glass också så vi får se hur det blir med det.

Pappa och jag ska skriva in mig igen på af , jag vill så gärna flytta och
jag får väl vara inskriven där fast att dom knappt gör något alls för en..

Sen kommer marcus hit så ska vi väl bada och kanske hitta på något
roligt sen ikväll vid 20.00 är jag bänkad vid tven. Sen blir det väl att titta
på någon rolig film eller något. Just det jag ska be marcu att baka en
kladdkaka till mig och madde när hon kommer på Torsdag med sin
underbara dotter. madde och amanda finns verkligen i mitt liv och
jag komemr alltid att finnas där för dom , jag älskar verkligen båda
två sååååå mkt , jag kommer alltid att finnas där om hon behöver
passas eller något annat!!  madde , love yaa ! <3
när dom kommer på torsdag så ska jag och madde bada och mamma
passar lilla amanda sålänge. Så ska vi dricka tee , eller jag madde kanske
tar kaffe . Det ska bli jätte roligt. <3


nej nu måste jag ta mig en macka, LOVE YA<3

Kommentarer
Denna gulliga kommentar skrevs av: Mikaela

Jobbigt att sova dåligt på natten!

2009-07-28 @ 19:08:28
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0