Never ever give up

idag så vaknade jag 11.30 för jag hade inte satt igång väckarklockan och min
mobil var helt avstängd , men det var skönt att äntligen få sova ut helt , vissa
nätter nu har jag vaknat 10000 gg och inte kunnat somna om på timmar , inte
så speciellt roligt faktiskt. så det var skönt att få sova lite.

Igår gjorde marcus en pajeg som står i kylen så idag ska vi göra paj med
räkor på. Så himmla gott ska det bli , marcus har varigt duktig han satte igång
diskmaskinen imorse innan han stack till jobbet och gjorde pajen igår kväll så
 han slipper göra den nu, jag bara latar mig känns det som...
jag ska vattna blommorna ;)


nej nu ska jag titta på era bloggar sen ska jag ta ett
dopp i poolen . Bye <3

Kommentarer
Denna gulliga kommentar skrevs av: Mikaela

ohhh pool, kul att ha egen pool?!

Jag har en tendens att vakna tusen ggr per natt. drygt som faaaan!

2009-07-07 @ 22:29:40
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/
Denna gulliga kommentar skrevs av: Mikaela

ohhh pool, kul att ha egen pool?!

Jag har en tendens att vakna tusen ggr per natt. drygt som faaaan!

2009-07-07 @ 22:29:41
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0