MADDE - jag har ritat idag

Så jag vet inte hur länge jag har suttit med denna teckningen
den är jätte mkt skuggad och detaljerad på vissa ställen jag ville
verkligen att den skulle bli bra så att madde kanske till och med
vill rama in den , kanske.. =)

Jag ritade henne i en rolig figur typ , det är INGET poträtt där man
ska rita så likt som möjligt , men jag har ritat henne ändå så att
man ser att det är hon .

HÄR KOMMER BILDEN :

Vad tyckte du ärligt madde?

Marcus fick pengar så stack han iväg til maxi och handlade
en tavla där tckningen på mamma ska sitta, den är rätt
stor och kostade 99:- . Den ska bli till mammas födelsedag.

Byee <3

Kommentarer
Denna gulliga kommentar skrevs av: Madde

Fatta vad grymt snygg den blev, Lätt att jag skall rama in den i en fin ram och hänga på vägen =).



Tack så sjukt mkt gumman, Du e grymast i världen <3



Love you my one and only BFF <3

2009-07-25 @ 18:17:49
URL: http://martinmitthjarta.blogg.se/
Denna gulliga kommentar skrevs av: Luucy

Skitsnygg bild! :D

2009-07-26 @ 13:00:28
URL: http://luucylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0