Lite uppdatering kanske skulle sitta fint !

I Lördags - Var jag hemma hos madde och snackade och hade det jätte mysigt!
Hon är en sann vän som verkligen finns i mitt liv och jag kommer aldrig att ens tänka
tanken på att vi inte ska vara vänner något mer, den tanken finns bara inte. Jag älskar
dig madelene nilsson <3 <3

I Söndags - var jag och älsklingen vid sjöarna med älsklingens hund Nikki och
hon badade som aldrig förr, hon ville hela tiden vara i vattnet och simmade och
lekte, det var så härligt att se henne så glad (som alltid).
Här är några foton som jag fotograferade:

Här tittar nikki på bollen som inte är i bild och väntar på
att marcus eller jag ska kasta ut den igen.

Här simmar hon in igen efter att ha hämtat den i vattnet.

Mina 2 små älsklingar <3 Allt känns verkligen så
otroligt bra med dig <3

Ja vad ska man säga , en BLÖT nikki <3


Jag har också rakat min älskling på huvudet och
fixat hans skägg så han är super duper läcker.
jag är jätte duktig det är alltid jag som fixar hans
frisyrer och sådant.. skit roligt !!




Idag-  så ska jag bara vara hemma och ta det super duper lugnt
älsklingen kommer hit efter jobbet sen ska vi ställa oss och baka
en kaka , mums..

Imorgon - vet jag inte riktigt ännu vad som händer så det får vi ta och se.

På Torsdag - så ska jag till madde kanske en stund och snacka skit och
sådant mysigt, sen så kanske vår familj skulle till nån marknad på eftermiddagen.

FREDAG - Så kommer marcus lilla familj hit <3

BYYYYEE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0