Idag var det final i hamnen i malmö , Drag race !

Hejsan ,
Idag har jag marcus , pappa o hans kompis faktiskt sen han var ungdom
har dom kännt varandra, vi har varigt och tittat på alla stora bilar som har
kört nere i hamnen, jag älskar när dom bilarna som kör som har över 2000 hk
jag får rysning över hela kroppen, Mmm... iallafall idag var det som sagt
final och det var många som körde och var super duktiga, denna tävling
har pågott över hela denna helgen , sen kommer träningarna som vanligt
på onsdagarna. Då är jag bänkad där, jag tog foto på dom andra 3 idag.

Här sitter älsklingen <3


Och världens underbaraste far <3

Och papps kompis Klas som också brukar köra här
nere i hamnen men just denna gg körde han inte.



Bye bye =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0