Idag är det onsdag o det är en tidig morgon

Jag har inte kunnat somna om sen marcus stack 07.45 och nu bestämde jag 
 mig för att sätta mig vid datorn, är fruktansvärt trött men kan inte somna om
så nu tittar jag på något modell program och sitter här nere i soffan men den
bärbara, jag har tagit ut täcket och kudden ifall jag skulle somna här.

Idag kommer Linus och emily hit och det ska bli super roligt ,
marcus och linus och emily ville käka tacos idag sa dom i måndags
så igår var jag och marcus och handlade tills idag och det ska bli
super gott verkligen! Sen blir det nog att bada och snacka skit.

Imorgon ska jag hem till min bästis madde och snacka och kanske
bada eller glo på en film , jag har ingen aning och de e lika spännande
varige gång och se vad som ska hända!

På fredag kommer madde o hennes man o dotter hem till mig , vi kanske
också ska äta tacos och det gör mig inte ett dugg för det är super smarrigt,
jag har sagt till madde att ta med badkläder för nu är det hennes tur att
bada i min pool , jag har badat i hennes många gg. Det ska bli super
mysigt att ha dom här.

Igår när jag och marcus badade så var det ändå 26 grader i
poolen , när det var som värmast var det 30 grader typ 2 decimeter
ner i poolen och 28/29 grader i resten , så skönt att bada i ,
men med 26 grader i nu så tycker jag det är jätte skönt att
hoppa i och bada.
Min pappa skulle gå o kolla hur varmt det var i poolen
när det var som värmast.
Tänkte lägga in en bild för dom som inte har sätt den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0