helt ortoligt !

Idag när jag kom hem från älsklingen så hade pappa printat ut
ett mejl som jag hade fått, det var ifrån en som hade stått på
konsum i kävlinge och haft "provsmaker" på kakor, jag hade
gätt henne min epost adress och hon hade mejlat mig igår
och det var 8 månadersedan jag smakade. Hon undrade om
jag kanske var intresserad att börja jobba med henne för hon
ska antagligen starta upp eget! Så sjukt roligt!!Så vi får hålla
alla tummarna att detta blir ett jobb som jag kan trivas med
och hoppas att dom vill att jag börjar jobba där!


Igår var jag hos my BF och hade det jätte mysigt, hon hade lagat
en jätte god middag som var klar när jag kom. I love you madde <33

Sen har jga varigt med äksklingen i vikhögsstrand och haft nikki
med oss och hon har badat som aldrig förr. Så mysigt. Hon känns
verkligen som hon är min hund, jag går ut med henne när jag vill, 
tränar henne på olika övningar, tar med mig henne om vi ska till
stranden, gosar med henne hur mkt jag vill, åhh ingen kommer
någonsin ersätta nikki, hon är faktiskt något speciellt <3

Idag ska jag till vårdcentralen kl.15.00 på återseende för min
astma. han ska kolla lungorna och så får vi se om jag är alargisk
mot någonting annat. Sen ska jag hem och bada!

Vad ska ni göra idag ?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0