Fredag kväll , rite dag


Idag har jag äntligen börjat att rita igen och det känns
verkligen jätte bra! Jag satt i 2 timmar idag och fixade
min bild till mamma när hon ska fylla 48 år. Alla tyckte
här hemma att den blev super cool, så nu ska jag börja
göra poträtt och sådan kuligt, har inte ritat på många år.

Där är bilder på min bilddagbok 09apil .

Idag har jag varigt med min underbara Madde, vi har
varigt på center syd idag , jag känner att jag börjar
vara där mer och mer , haha fast att jag inte tycker om
att shoppa, men det var madde som skulle fynda.
tack för denna dagen <3

Teckningar jag redan ska börja på är
* Madde med Amanda
* Louise & Elliott
* Nikki + katterna

Jag ska börja rita något nytt imorgon. Byeeeee <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0