Fredag idag , ska bli skit roligt !

Igår var vi på marknaden som sagt, det var jätte mysigt och skit roligt med så mkt stånd
som fanns där , vi gick nog i konstant i typ 2 ½ timme och kollade på allting. Jag fick köpt
en fräck kepps och en kille ritade av mig till en rolig figur , han lyckades väldigt bra får jag
ta och säga faktiskt. Sen åt vi mat och sedan stack vi hemåt, Syrran har ju köpt löshår så
mamma satt och sydde det igår, jag och älsklingen och louise o hennes pojke satt och
spelade skippo.

Idag kommer marcus familj hit, vi ska grilla , spela kubb och bada kanske om någon vill.
Sen blir det nog väldigt mkt sjungande känner jag på mig, det är skit roligt!
Så det blir, marcus mamma Connie, Pappan Carlos , tvillingen Jenny och kanske lillebror
micke. nej nu har jag inte tid med att sitta och dega inte. Har bättre för mig just nu, Bye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0