Ett snabbt inlägg hinner vi nog med

Igår kom ju Linus ax och emily hit , vi började med att käka tacos som blev super bra och allting blev
uppätet, jag och marcus hade hanldat 1.6 kg köttfärs och typ ingenting blev över, så vi måste ha
gjort ett bra jobb. Sen eftre vi hade käkat så tog vi undad lite sen var det att slänga sig i poolen
Linus hade med sig Nelly (hans hund) och  Doris (hans mammas hund) så dom lekte hela dagen
igår i min trädgård. Så söta dom är allstå. Sen eftre att ha badat i ungefär 1½ timme så gick
var och en upp och duchade av sig, sen satt vi ute och käkade kladdkaka med after eight i.
Samma där allting blev uppätet så vi får göra en ny så vi har.
Eftre att ha ätiti upp efterätten efter vi hade badat så stack vi till Linus där vi träffade
folk, sjukt roligt att få äntligen komma ut igen. Har mått dåligt nu i snart 11 veckor
pga mina lungor. Så jag tyckte det var skit kul att träffa folk.
Sen så gick marcus , jag och emily hem vid 23.30 för emily ville.
Sen drack jag en varm kopp tee med honung i åhh gud så gott det var.

Jag tyckte att det blev en toppen dag, verkligen!
Nej nu måste jag göra vid mig ska iväg. Bye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0