Bara en vanlig måndag, nästan ...

Idag känns det så mkt bättre eftre att ha snackat med madde i telefonen
och fått ut allting, idag är det en helt vanlig måndag men som tur är
så har jag hela huset för mig sj nu, så det ska bli så himmla skönt just
idag, så här ser  mina planer ut nu i veckan.

Måndag - Bara vara hemma och gosa framför tvn
Tisdag - Har absolut ingen aning
Onsdag - Linus och emily kommer hit ska käka gott och dricka gott
Torsdag- Absolut ingen aning alls
Fredag - Skulle madde o dom komma men jag träffar henne nog i veckan hoppas jag

Nej nu har marcus stått och lagat mat så det är väl dax för
mig att gå ner ock käka lite, sen till eftrerätt blir det
kladdkaka med glass till , mums mums , Byyee <3


Kommentarer
Denna gulliga kommentar skrevs av: Madde

Skulle vi inte komma på fredag ändå? Fast att vi kanske ses nu ngn dag i veckan?? Vill bara veta så vi vet om vi skall planera in ngt annat... Puss <3

2009-07-06 @ 18:29:32
URL: http://martinmitthjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0