3/07-09 -" kväll

Hej hej alla !

Idag har jag varigt hos madde och snackat
(för de behövdes för min del) o badat mkt
och gjort virvlen som är så super rolig att göra
och solat en del, vi har också varigt på Sibylla
och ja käkade Köttbullemeal o madde pizza
och så köpte vi en 2 l cola för det var så j*vla
varmt ute så det behövde vi faktiskt
 Tog lite foton från idag:

Här sitter min underbara vän madde utanför Sibylla
o röker =)



Här är maddes underbara dotter Amanda i barnvagnen
men ett jätte fint litet parassoll som är perfekt i denna
stekande solen , hon har sin Ior med sig som hon fick
av mig när hon var nyfödd o lilla Mimmi som ligger vid 
hennes fötter fick hon av mig idag , den har jag haft sen jag 
bodde i HBG o det var ca 9 år sedan + nått år för jag fick 
den inte när jag flyttade hit där jag bor nu, tänka sig o den 
låter fortfarande !



Maddes man hade varigt iväg  o med sig hem hade han
en badring till amanda som dock var lite för stor just nu
men om någon månad så är den perfekt för lilla busfröet.
Madde packar glatt upp den o amanda väntar ivrigt för
att se vad det är för något roligt




Här blåser madde upp den o amanda tittar väldigt noga
på varige andetag som hennes mamma gör.
Tack för en underbar dag madde, du är guld värld <3



Ps. Jag är "Tant Amelie för amanda , thih <3 Ds.


+ Har träffat mina favvo töser
+ varigt varmt ute idag
+ ätigt gott
+ badat mkt
+ jag o madde bytade klänningar


- Lite väl klibbigt idag
- HEMLIS


nej nu ska jag gå , uppdaterar imorgon. Bye <3

Kommentarer
Denna gulliga kommentar skrevs av: Madde

Tack själv hjärtat för en otroligt fantastisk dag med sol, Bad, Värme och glatt humör, Du är min ängel, Du är mitt guld, Jag älskar dig gumman <3

2009-07-03 @ 23:11:29
URL: http://martinmitthjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0