2/07-09


+ Varmt ute
+ ska bada i poolen
+ Där jag brände mig har äntligen börjat lägga sig
+ marcus kommer hit idag
+ våra grannar kommer över idag ist för på lördag
+ vi ska grilla gott gott idag
+ allt känns så himmla bra


- det skulle väl vara att marcus inte är här nu



Ja happ , idag är det svin varmt ute , igår innan jag stack
till kävlinge så visade termometern i skuggan 28 grader.
Så nästan drikekt när jag hade kommit till kävlinge så
handlade jag glass, och det behövdes verkligen!

Idag kommer våra grannar hit , ist för på lördag för då
skulle det bli skit väder visst så därför  så
blir det idag o de känns  som i och
med att dom är lediga allihopa så kommer
det att bli en sen kväll . Så vi får se hur
det blir ikväll.

Imorgon skulle egentligen madde o hennes lilla
familj kommit hit och grillat och snackat och badat
i poolen men syrrans gäng ska visst hit så det
hade inte blivigt bra. Så därför blir det nästa vecka
ist som dom får komma!

Nej nu ska jag ut o bada i det fina vädret ! Bye <3

jag älskar min marcus biosca SÅ MYCKET!
Han är det enda för mig! I LOVE HIM !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0