2/07-09

Nu är klockan 21.00 och jag sitter här
uppe vid datorn , vi har ju käth o håkan här.
Vi har badat i poolen som det nu faktiskt
är 28 grader i , och imorgon ska det bli lika
fint om inte finare så det blir nog upp mot
30 grader i våran lilla pool imorgon. Hoppas*

Imorgon medans marcus jobbar vet jag inte alls
vad jag ska göra , jag känner att jag inte orkar vara
hemma ... det börjar bli rätt jobbigt om jag ska
vara helt ärlig, jag vill bara flytta hemifrån nu
någon gång, jag har  velat bo sj sen jag ställde upp
mig på lägenhet när jag var 15 år gammal så det är
nu snart i 4 år. Uch ja , piii jag vill flytta o ha mitt eget.

vad ska man göra när man känner sig som mest ensam?


Kommentarer
Denna gulliga kommentar skrevs av: Madde

Vad du skall göra när du känner dig som mest ensam? Hmm, Då skall du prata och komma och umgås med mig min älskade lilla flicka, Du vet att jag alltid finns här för dig och att jag aldrig kommer att lämna dig, Du kan alltid prata med mig om allt, Du är och förblir för alltid min älskade bästaste bästa vän <3

2009-07-02 @ 22:03:25
URL: http://martinmitthjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0