10/07-09 13 underbara månader idag <3



Idag har jag och min pojkvän 13 underbara fantastiska
månader tillsammans. Det är helt ofatbart att det har gått
13 månader sedan han klev ur bilen med en ros i näven
med kortet som där stod "får jag chansen på dig" som jag
bad han göra, för ingen annan kille har någonsin gjort
det för mig, vi har gjort jätte mkt tillsammans, sätt
min största IDOL TINA TURNER tillsammans uppe i 
stockholm och vi har campat på olika ställen och
fiskat i olika sjöar tillsamman i skåne, vi har gjort så
mkt som inte ens många förhållanden har gjort som
kanske har varigt tsm i 5 år? Vi älskar äventyr och inte
bara sitta hemma med varandra utan vill komma ut också.
Myskvällar har vi såklart också haft måååååånga av.För
många nästan , köpt chips och dippa , ibland godis
och massa gott gott. Nej jag älskar marcus biosca av hela
mitt hjärta. Vi har också haft lite motgångar men det har
alltid löst sig så det är super skönt, nej jag är helt
överlycklig faktiskt!

Amelie Löfdahl - Marcus Biosca
Äkta kärlek för evigt!

Kommentarer
Denna gulliga kommentar skrevs av: Madde

Dags för en UPPDATERING snart kanske va ?? :P, Pusspuss älskar dig gumman min <3<3<3

2009-07-12 @ 14:13:59
URL: http://martinmitthjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0