Vilket tråkigt väder det är idag.

Nu känner man verkligen att hösten är påväg långsamt,
allt känns så mkt tristare på något sätt och vädret ör inget
att hurra för direkt, men sen är det jävligt mysigt med höst
kvällar, faktiskt ! Så jag ser fram mot det !


Just nu är jag hos madde vi har badat amanda, första gg jag
har sätt henne bada! Det var faktiskt väldigt kul att se henne
leka där med sina leksaker i vattnet och plaska.
Sen har vi tittat på tv och snackat skit som vanligt!
Just nu sitter amanda på golvet brevid sofia (deras andra dotter)
och försöker att tjäla hennes glass som hon har fått upp
ögonen för.

Ikväll tror jag att jag och marcus enbart ska ta de lugnt.
Jag är väldigt seg idag jag vet inte varför kanske för att
jag inte har sovit så värst mkr nu dom senaste 2 nätterna.

Imorgon kommer farmor hem till oss <3
Så imorgon blir det att vara hemma och mysa, sen på kvällen
ska jag och marcus fiska ål, najs najs.
+ att elliot fyller 17 år, GRATTIS =)

Söndag, kommer hela tjocka släkten, haha !
Vi ska fira Louise födelsedag som var igår,
Så då blir det också att bara vara hemma och ta det
lugnt och snacka.
Bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0