Trött som vanligt !

Idag vaknade jag klcokan 12.30 bara för att det var kol svart i mitt
sovrum, jag är trött fast att jag har typ sovit 12 timmar, men det är
för att jag inte jobbar alls så blir man så hära seg. Just nu kollar
jag på lite tv .

Idag skulle vi ju till marcus ena moster och ha lekar och sådant
med hans släckt , men frågan är hur lönt det är nu när det regnar
så mkt, det känns inte riktigt kul + att jag är inte riktigt i form idag
faktiskt.. så vi får se hur vi gör vi ska vara där om ca 2 timmar
vi får se hur allting bli när jag och marcus har snackat om de...


Annars så igår kollade hela familjen på Ice age (den första) och
det var kul och mysigt, jag klämnde en hel popcorn skål och det
var mega gott!

Nej nu måste jag sluta, bye <3

Kommentarer
Denna gulliga kommentar skrevs av: Luucy

vad bra att ni hittade den :)

2009-08-15 @ 18:27:17
URL: http://luucylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0