Tisdag <3

Idag har jag varigt med min underbara vän kimberly!

Såhära har min dag sätt ut:
07.00 befann jag mig på marcus jobb, (var med han idag)
jobbade till 13.00 då jag stack hem till Kimberly. Hon fick
mina pressenter och hon blev glad! Sen vid 15.00 befann
jag mig i malmö med kimberly och hennes mor, vi har
gått runder och kollat på allting som vi hann med och jag
köpte en sådan godis snöre ! Tradition...
Sen kl.19.00 var vi hemma igen i Furulund och 30 min senare
kom min älskling och hämtade mig, så nu är jag hemma!

Tack för denna dagen Kimberly , helt ärligt det är så kul att umgås
med dig , vi har det alltid så roligt! <3


Nu ska jag sova , Bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0