Så varmt välkommnande!

Igår hängde jag med Marcus och hans familj till Skanör för att fira marcus ena kusin Helena som
fyllde 30 år. Hans släkt är jätte stor, hans mamma har 5 syskon + alla deras barn + deras killar..
Det var jätte mysigt , först när vi kom dit så hälsade vi hej till alla. jag har träffat dom 1 gg innan
och alla kände igen mig och kramade mig varmt välkommen så det känns jätte skönt.
När alla hade kommit så blev det tipsrunda och såklart var det om helena så jag visste ingenting
men det var kul ändå, sen kom vi tillbaka och då blev det middag. Det var bordsplaceringar men
som tur var så hamnade jag brevid marcus iallafall. Vi åt och sjöng många sånger för Helena
och man drack vin och öl till maten, jag drack sider! Sen när vi hade sjungit och ätit så gick jag
och marcus in i huset för att kolla hur dom bodde , sen senare på kvällen blev det dans med
mkt fulla folk. Alla hade det jätte trevligt även jag som bara har träffat dom så få gånger men
det var sjukt mysigt. Sen till kvällen tog ja en öl och satt ute och snackade med marcus
familj. Helena hade kompisar där såklart, jag blev rätt förvånad när jag fick veta att den ena tjejen
där som hade suttit rakt framför mig när vi hade ätit och jag hade träffat henne 1 gg innan på sommarfesten
som jag och marcus var bjudna till förra året till Helena och Henrik var hon också där , det visade sig
att det var zlatans lillasyster, inte konstigt att jag tyckte hon var lik någon ( och jag fattade inte vem ) ja
där ser man. Men allting var mysigt och kul och vi åkte vid 00.30 och var hemma vid hav 2 .

Idag ska jag ringa Kimberly för att se om vi kan ses nu i veckan, sen kanske jag och marcus
ska fiska idag. Vi får se.

Bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0