Onsdag morgon ... (eh?)

Idag ska jag och mamma till center syd och göra några ärenden!
Jag ska försöka hitta en ny piercing till min näsa, en sån liten liten
diamant så den knappt syns, får se om dom har den som är i min
fantasi, vi sticker dit om nån timme, sen ska jag ducha och sen kommer
älsklingen hit så ska vi mysa , sen 19.00 blir de DRAG RACE ! Jag
och marcus ska dit med pappa. Ska bli riktigt roligt att få komma dit igen,
de var någon vecka sedan nu, så det var dags igen.

Sen blir det att lägga sig tidigt för sen ska jag upp imorgon och sjunga
för systern som blir 17 år imorgon! Tiden går så fort nu för tiden, om man
ser på tex amanda eller william, det var inte SÅ längesen dom låg i deras
magar men nu är dom ju snart 9 och snart 5 månader gammla? Och allt
känns ändå så nytt? haha , ja det är kanske jag och mina konstiga fungderingar..
Men allting känns som det bara springer iväg? Jag blir liksom 20 nu nästa?
20 ? jag kom ihåg än idag när jag skulle bli 10 år? Nej , när jag får barn ska
jag verkligen ta vara på ALLT som går , en dag är dom tonåringar? Vuxna?
Uch , nej nu orkar jag inte tänka mer på framtiden.

Tänkte kanske se en bra film ikväll..
Tänkte kanske ringa Lidl idag..
Tänkte kanske färga håret ikväll om vi köper färg..


Vi får se vad som händer !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0