Nu måste jag ju ladda upp lite bilder.

Hej hej , igår var jag ju hos min underbara vän madde !
Vi tittade på 2 jätte bra filmer igår och hennes lilla groda
var i full gång (som vanligt). Jag tog foton igår, hon har
verkligen blivigt stor nu!

Här är Amanda och amandas nya kise mise !
Super duper gullig var den verkligen!

Hon tyckte om att klättra på mig.
Hålla fast sig och resa sig, madde är en mkt stolt mamma
till denna underbara tösen.


Detta fotot tog madde när hon började stödja mot min
rygg.


Förstår ni varför hon kallas "HAPPY Feace" !

När madde skulle ut och röka i regnet så var jag så
lycklig att jag hade slutat med det , men hon ser ut
att trivas bra i det "fina vädret" <3


Här sitter lilla amanda helt sj, som hon nu har gjort i
nån vecka tror jag det var. Så duktig.

Här är hon påväg upp till mig.

Så det var lite bilder från när jag var hos bff <3


Idag ska jag träffa min underbara vän Kimberly !
jag ska ringa henne nu så får vi se vad vi hittar på
idag för någonting! Alltid lika kul och träffa henne.
Hon har ju en fin son på 4 månader! Söt söt !


Fler bilder kommer väl in ikväll efter vår dag. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0