Naglarna från Bakluckeloppisen


Jag tyckte att dom var fina , jag fick korta ner dom rätt mkt
men de var bara en inpuls att köpa dom, dom höll bra
ända tills jag spelade badminton...

Har pratat med min underbara vän sandra från Helsingborg
där jag bodde innan i ca 7 ½ år. Vi har varigt bästisar sedan
jag var 6 år ! Hon ska komma på tisdag har vi bestämt och
jag ser verkligen fram mot det! verkligen!

Idag ska jag övningsköra med pappa har snackat med han
nu ska jag få försöka fixa mitt körkort ! Jag ska försöka fixa
det innan nästa år. Vi får se hur duktig jag är!

Onsdag kanske jag ska med marcus till jobbet.
behöver komma ut mer, jag orkar inte sitta hemma
och bara glo och vänta på att folket ska komma hem.
nej minsan och dar, det ska bli ändring på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0