Måndag kväll !

Idag ska jag lägga mig tidigare för jag ska med marcus
till hans jobb imorgon bitti, han börjar kl.07.00 så vi
får se hur det blir med den saken, hahaha jag tycker bara
att det är bra att få göra någonting på dagarna! :D

Imorgon- ska jag sen efter att ha varigt på marcus jobb
ska jag träffa Kimberly och fira henne i efterskott, har
köpt fina pressenter, 1 till henne och 1 till lille william
såklart! Jag hoppas att hon blir glad ! Så imorgon
vid 1 tiden ska jag till henne! <3

Onsdag - Idag ska jag och marcus och pappa till malmö
och kolla på bilar , hahah drag race i malmö!

Torsdag - så ska jag och min familj fira min syster som blir
17 år! Ska kanske till center syd en sväng om innan på dagen.

Fredag - Det får vi se , det är ju bara måndag. men antagligen blir
det en mysdag med älsklingen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0