Måndag idag! / uppd om igår ! =D

GODDAG !
igår var jag med marcus familj på släktkals för en
av Connies (marcus mamma) systrar. Marcus släkt
är enormt stor, dom har släkt från danska sidan (många)
och från spanska sidan, och här i sverige! Jag har 1 kusin
och marcus har många...
Jag fotade lite igår , här kommer några foton från släkten
som var där, det var inte alla från sverige=

Kirsten i vitt fyllde år! 

Alans (connies bror) fru ! Trevlig är hon verkligen

Här sitter Connie (ser inte mkt av henne) och hennes
andra syster!

Här är lite folk.

Folk.

=)

Och min älsklings prins <3
Det var trevligt igår och man blir allid så varmt välkommen
av hans släkt, dom är jätte trevliga verkligen!



Idag - Idag ska jag nog ta det lugnt , jag ska ringa irina och
kanske skriva in mig på arbetsförmedlingen igen, sen skicka iväg
1 cv och se sen vad jag hittar på med för något! har en fullsmockad
vecka framför mig typ. haha

Tisdag - Träffa madde 09.00 sen går vi till öppen förskola med amanda
och hälsar på alla andra föräldrar med barn, sen blir det BVC för
amanda och sen hem till madde.<3

Onsdag - Kommer min älskade barndomsvän hit ! Ska bli sååå roligt
att få träffa henne igen! Verkligen det var typ över 1 år sedan sist! <3

Torsdag - Ska jag träffa Jossa nere i lödde och ta en fika tillsamman! <3

Fredag - Ska jag träffa Kimberly =) <3



Bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0