Lördags mys <3

Igår när jag sen kom hem så stack jag och marcus till
Willis och handlade räkor, musslor och dill till pappas
risotto som blev kanon bra. Sen köpte han ett spel och
en ostkaka som marcus kommer tvinga mig att smaka.

Sen på kvällen stack vi till Krilles mormor för dom var där
och firade att han blev 20 år. Där var några personer som
man inte träffar så ofta och det var kul att titta förbi, sen
stack vi hem för marcus skulle jobba idag och dom andra
skulle visst ut efter en stund, dom frågade om vi skulle med
men de var ju inte så lönt igår för marcus.

Idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra ännu, hade gärna
träffat kimberly men hon kunde inte... så jag är lite yr så jag
funderar på att faktiskt bara ta det lugnt idag och bara koppla
av och inte tänkta på någonting...

Imorgon fyller marcus ena moster år så vi ska dit med marcus
familj och fira henne, ska bli kul att träffa hans släkt igen. Dom är
så öppna och kramar alltid om en jätte välkommande, så det ska
bli kuligt.

Månadag - leta jobb antagligen, kanske träffa nån sen?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0