Idag har jag och älsklingen 14 månader <3


Idag var det 14 månader sedan jag och älsklingen blev
tillsammans, det känns som det var igår! Tiden bara rinner
iväg och fler och fler månader går, jag hoppas av hela mitt
hjärta att det alltid kommer att vara jag och han, för jag är
överlycklig med Marcus, verkligen! Jag vill verkligen inte ha
någon annan kille, han kan vara barnslig med en och vi
kan ha jätte roligt tsm som att kittla och jaga varandra och
busa, det är inte många killar i 22 åldern som är så roliga
och kan slappna av utan att vara allvarliga hela tiden. Alltså
marcus är min prins , det kvittar vad alla tycker eller säger
för det är verkligen jag och han livet ut.
 Älskar min marcus biosca
<3


Jag är lyckligaste personen på denna jorden som har
han som pojkvän, verkligen!

Kommentarer
Denna gulliga kommentar skrevs av: Luucy

Grattis till er :D <3

2009-08-10 @ 13:06:28
URL: http://luucylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0