GRATTIS <3

Hej hej alla !

Idag har jag varigt hos min vän madde! Vi har tittat på tv sen kom
en som madde har känt i många år och var med oss, jätte trevlig
tjej. Sen har madde varigt extra kärleksfull mot mig idag ! hahah ;)
idag har vi 3 snackat jätte mkt och käkat kakor och druckigt cola.
Mumsigt mumisgt, jag har även lekt med kattungen Ziri och myst
såklart med lilla amanda. Tack för denna dagen madde <3

Nu är marcus och mamma nere i köket och lagar en mumsig
rabarbopaj (eller hur de nu stavas) och det ska vi äta sen och
kolla på tv. Längtar !

Sen såg jag precis att Kimberly blev 21 i lördags !
Så GRATTIS GRATTIS till dig gumman hoppas att
din dag blev lyckad, hoppas att du fick mkt fint.
Här kommer ett litet foto på Kimberly <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0