Fredag

Hej alla , just nu sitter jag hemma hos min vän madde
och snackar och har de trevligt, idag skulle egentligen
jag träffa Kimberly men det blev visst ändrade planer.
Så jag och madde sitter hemma hos henne och pratar
och ska sen iväg och käka någonstans. Sen blir det
väl att sticka hem till madde igen och glo på tv eller
kanske en film eller två.. och snacka om allt möjligt
som händer och hur amanda har utvecklats dom
senaste månaderna.

Igår när jag lekte med madde så var vi på en lekplats
och tittade och amanda gungade lite med madde
och så satt vi där och snackade och pratade om framtiden.
När vi kom hem så såg vi på filmer när amanda var mkt
mindre, och kollade på alla foton som vi hade tagit igår och
de blev närmare 200 st. Sen lyssnade vi på musik och
amanda dansade lite och de var sååååååååååååå sött.
Nej nu ska vi väl iväg och käka något , kanske blir de
pizza eller hamburgare :D Mums <3

Här kommer en stilig bild på min BFFFL:


BYE <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0