Först ett litet inlägg om igår ! <3

Igår hängde min kära vän Kimberly med mig till center syd
för att hitta något till min mor, vi träffades halv 3 och kollade
lite sen blev det som vanligt donkan för våran del, sen satt
vi där i nån timme och snackade och käkade! Sammanlagt
fick vi med hem , ett par örhängen , ett fint kort , och en nyckelring
där det stor " världens bästa mamma" på , och sen fick hon en
tavla av mig där jag hade ritat henne på , ett pressentkort på Esprit
hennes favvo affär, en tröja . Det blev bra ! <3

Här är Kimberly på Glitter och testade en tiara , hon
passade riktigt bra i den tyckte jag !


William hade en sådan super söt boddy , och han var
charmig och söt som vanligt !


Här sitter vi inne på donkan, Kimberly en överlycklig
mamma till sin son !


Jag höll också william och jag var glad ! =D


tack för en underbar dag Kimberly <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0