FÖR DET ÄR INGEN VANLIG DAG <3


FÖR DET ÄR MIN SYSTERS FÖDELSEDAG HURRA HURRA HURRA <3

07.45 sjöng vi för henne,
hon fick ett jätte fint armband från mig och
marcus och hon blev nöjd, (vilken tur) sen har jag varigt uppe sen dess
och nu ska vi snart iväg till Lund och göra några ärenden, sen vet jag inte
riktigt vad jag ska göra till 4 då marcus slutar jobbet, sen ska vi ha en
"kräftskiva" här hemma för LOuise ville så gärna det.
Sen ska vi spela spel och sjunga och ha det mysigt hela dagen lång <3

Kommentarer
Denna gulliga kommentar skrevs av: Alice ♣ vardagen

Hejsan!



Fin blogg, hoppas att du har en skön dag.

Allt väl?



Kram

2009-08-20 @ 16:50:49
URL: http://aliceyou.blogg.se/
Denna gulliga kommentar skrevs av: clara

hejhej =)



fin blogg - besök gärnam min

fotar och designar gratis

lämna gärna en kommentar



kram

2009-08-22 @ 10:35:47
URL: http://magniifique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0