.


Ni ser tejpen som ska hålla ihopa såret, det är typ så
stort som de ser ut, hon skar så många gg , jag kommer
att få ett helvetes arr men de får jag stå ut med ,
och den nya instättningen ser ni med det lilla öppna
såret på armen, den röda pluppen, jag kunde inte ta
en bättre bild det ser mkt mkt mkt hemskare ut i verkligheten.


Idag har jag snackat med Kiberly i 1 timme i telefonen, haha det
kul att få snacka av sig , vi ska träffas på fredag en sväng kanske
sticka in till malmö till en ny affär där, vi får se =D Det ska bli kul
att träffa henne som vanligt !



Imorgon ska jag lämna ut en cv till Lidl, haha
och sen ska jag kanske övningsköra nån dag
kanske idag , vill verkligen ha körkort nu!

Nej nu måste jag sticka , BYE <3

Kommentarer
Denna gulliga kommentar skrevs av: Anonym

jag satte in min p-stav för en vecka sen typ, det kändes typ ingenting på mig! men det var ganska läskigt, nu vill jag inte ta ut den:( haha

2009-08-25 @ 16:47:19
Denna gulliga kommentar skrevs av: Emy

oj det försvann, men det var jag som skrev;)

2009-08-25 @ 16:48:22
URL: http://emyforsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0