DRAGRACE !


Idag var vi ju på Dragrace och det var mkt roligt får jag ta
och säga, det var många bilar som körde idag och vi ska
inte ens snacka om folket som var där , det var smock fullt
och det är ändå 2 stora läktare på plats, vi var där vid halv 8
och körde hem halv 10, det var super roligt, det dumma var
att jag glömde ta med mig öronproppar.. men det ska jag ta
med mig nästa gg ist. Gud så kul det var , jag är fortfarande
helt paff av allt folk.. haha..
nej nu ska jag göra annat, men först:

Här var en värsting bil, den hade 2500 hk, den gjorde
04.80 sekunder på 200 meter och körde i 210 km.
Snacka om grejor!
Jag får alltid rysningar när dom kommer in och ska köra
den andra bilen som också skulle köra som är lika
vass klyddade med någonting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0