Det känns bättre än någonsin innan <3


Både igår och idag har kärleken mellan mig och marcus
blommstrat ! Han är så kärleksfull och jag vet att det är
jag och han, jag ångrar ingenting alls och jag vet att alla
små bråk nu genom dom senaste månaderna är borta
och vi har rätt ut alla små saker, igår när vi somnade låg
han och höll om mig kärleksfullt och i timmar, han vägrade
släppa taget om mig , han är värkligen min man, jag vet
att det alltid kommer vara jag och han och jag vill INGET
annat heller, han är verkligen min drömprins, han är hur
bra som helt. Det ända som egentligen kanske inte är så
bra är att han har "svårt" för att prata.. och det kan jag stå
ut med. Allt annat är så jävla underbart ! Det finns många
andra som har pojkvänner där det är fler fel med , men de
är bara det med marcus och han bättrar sig så extremt mkt
nu faksiskt dom senaste månaderna!
NU TAR JAG OCH HAN NYA TAG!

10/6 -08 är vårat datum och vi har varigt tsm i 14 underbara
månader och fler ska det bli. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0