Dags för att skriva lite tycker jag !

hej hej alla glada människor !

Idag har jag varigt med min vän Kimberly och hennes son såklart.
Vi har varigt på center syd för hon behövde handla och jag också.
Men jag hittade tyvärr ingenting... hon hittade bh , byxor , tröja tror
jag det var. Sen satt vi och käkade på den berömda donkan.
Det har verkligen varigt jätte trevligt att träffa kimberly som vanligt.
Här kommer lite foton från idag !

Här är min underbara vän Kimberly <3

Och hennes son William såklart ! Super söt!

Här är vi inne på Donkan och har käkat och snackat
så var det dags för williams käk såklart ! :D


Och sen så flörtade vi loss med donkan gubben !

jag tyckte kimberly och han passade bra ihop med deras
randiga kläder ;D


William får också vara med såklart ! =D

Och william och jag , =)


Tack för en underbar dag Kimberly !!
Vi får snart göra om detta ! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0