Då var det dags för ännu en dag på centan.

Idag- idag ska jag till center syd och handla något till min mamma som fyller år nu på onsdag. Jag vet ärligt talat inte alls vad jag ska handla så det får väl jag komma på när jag är där, frågade Kimberly i går kväll om hon kunde tänka sig att hänga med mig och handla och hon ville såklart det direkt ( inte konstigt hon älskar att gå på centan ) . Så vi ska mötas där sen vid ca halv 3 tiden. Så får vi se vad jag kan fynda.

Imorgon - Idag är de ju ons och då ska vi fira min mamma som blir 48 år. Så det blir väl bara att vara hemma och ta det lugnt och äta gott gott med familjen.

Torsdag - Har faktiskt ingen aning ännu =)

Fredag - Då j*vlar

Kimberly med son , samma visa idag igen med centan =)

Kommentarer
Denna gulliga kommentar skrevs av: Luucy

det var trevligt trevligt :D !

2009-08-11 @ 21:04:44
URL: http://luucylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0