Äntligen hemma igen !



Jag och marcus var ju i svalöv och hälsade på min mamma
som stod och jobbade inne i svalöv butiken "makalös".
Sen kollade vi på allting och jag köpte 2 st lösnaglar.
fina tyckte jag, hahah.
Jag glömde att fota bilarna =( , men de e nog som ni
tänkt er..

Nej nu ska jg ner och titta tv med älsklingen.

När syrran testade glasögon hittade jag min dröm
glasögon.................... hahaha mamma skrattade så
hon inte visste var hon skulle ta vägen...
Nå vad tyckte ni då ? hahah


Kommentarer
Denna gulliga kommentar skrevs av: mia

Snygga hahahaha



Hoppas allt är bra å att du har haft en bra helg..Kram

2009-08-23 @ 20:20:49
URL: http://mizzmias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0