13.00 ta ut P-stav !

Idag ska jag ta ut min p-stav efter 3 års användning av den, jag är helt
klart perfekt för p-stav. Jag har kanske haft mens i ca 10 gg sammanlagt
på 3 hela år + att jag har kanske bara blött i nån dag då. Jag ska inte
klaga dirket. Hoppas bara att den nya blir lika bra, man ska aldrig säga
aldrig, men jag känner på mig att något dumt kommer hända med den
nya. Aja , så imorse klockan 11 kom mamma in och satte på emla salva
både där den gammla ska ut och nya ska in, så med andra ord ser min
arm ut såhär nu =


jag är lite nervös in för att ta ut och sätta in, klockan 1
ska vi vara i bjärred och göra detta. Så nästa gg jag ska
ta ut den är jag 22 år. OM den är lika bra som den jag
har nu, annars får jag nog komma på något annat.
Håll tummarna för mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0