06.30


hej hej alla glada pigga människor.
Idag har jag varigt vaken sedan 06.30
och jag är trött som en fisk ? (eh) ja,
och jag bara väntar på att madde ska
logga in på msn så jag kan fråga henne
om jag kan komma vid 10 ist för 11 som
jag egentligen tänkte komma. Så vi får
se hur det blir. Spännande...


Igår var det drag race och det var så jävla
ball, jag ska dit nästa onsdag igen för
då kör pappas kompis sin monster bil
så det ska ble väldigt intressant faktiskt.
Min dröm är att åka med dragstorn
denna godingen här under:

Den kör ungefär 05.70 på 200 meter. Vilket ös! Men det kostar
1500:- för en gg... ja men det är min drömm iallafall!

Sen idag blir det väl att mysa med älsklingen, YeY <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0