onsdag

Äntligen kan jag skriva blogg , har haft fullt upp igår.
Först vaknade jag så gjorde vi frukost sen så hjälpte
jag och marcus mamma med bakningen för hon gjorde
kanelsnäcker 120 st. Så de blev 4 stora degar och sen
när det var klart så ville marcus spela lite tv-spel så
gjorde vi det. Sen kom pappsen hem så stack vi och
övningskörde , YeY , det var ett tag sedan fick bara 1
kärringarstopp och det var antagligen för att jag var
så kaxig efter att ha kört i 40 min och inte fått ett ända.
Visst synden stafar sig sj.
Sen grillade vi och sedan var det dags för att spela
spel som vi gjorde till halv 12 på natten med familjen
sen såg jag och älsklingen på 1 film sen var jag så
trött så jag deckade.



Och jag är stolt över mig sj jag har börjat att dricka KAFFE !
Ja ni läste rätt , helt sjukt.
Jag tycker inte att det är 100 riktigt ännu men de kommer.
Här har jag gjort kaffe med skummjölk och socker i (till mig)
Älsklingen ville bara ha skummjölk för jag gjorde det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0