måndag

Nu är jag och marcus hemma hos mig och bara myser ute i
det fina vädret, vi har tagit upp hängmattan
och ligger i den och bara gottar oss tsm. men det är dock lite riskabelt
allt. Marcus har trillat av några gg men det gör ingenting de blir bara
lite skratt sen är allting bra.haha. Jag ville bara springa in snabbt och ladda
upp lite bilder och skriva några rader.
Ikväll blir det antagligen grillning med hela familjen på
baksidan. Det är jätte mysigt när vi gör det tsm.
Och från och med imorgon måste jag börja fixa
min vikt ... har gått upp lite till inte bra ... men det fixart sig säkert.
Jag tänker dock inte bli så MEGA smal och tunn, noo way!
Lite hull på kroppen tycker älsklingen om iaf.
Nej nu ska jag ut igen i solen och bara mysa med baby igen,
och imorgon ska jag kanske träffa jossa en stund =)


Jag tog ett foto på älsklingen i trädgården=

nej nu ska jag krypa ner hos älsklingen igen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0